از آنجا که سازندگان سورن توربو و دنا توربو شارژ تجربه اولیه تولید انبوه این خودرو را در طول این ۵۰ سال داشته اند بدین منظور برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به موتور که در اثر فشار بالا توسط توربو شارژ می آید و همینطور بدلیل نبود کالیبر ترمز و بوست ترمز قوی در این ماشین و سیستم های کنترل پایداری و ضد واژگونی ، موتور سورن توربو و دنا توربو بصورت محدود شده وارد بازار گردید
توصیه اکید ما به انجام ریمپ توسط متخصصین حرفه ای می باشد
انجام ریمپ استهلاک خودرو را بالا میبرد اما ضعف های ضعف موتور و خروج توربو شارژ از مدار را جبران می نماید.